سونی به جز PS5 در حال ساخت پلی استیشن دیگری هم هست

بر اساس پتنتی که اخیراثبت شده، سونی در حال کار روی کنسول جدیدی است. که هیچ شباهتی به چیزی که پیش از این از پلی استیشن 5 داشتیم ندارد.

سایتی که پیش از این طرح کیت توسعه پلی استیشن5 را منتشر کرده بود. و بعد از مدتی مشخص شد که این طرح واقعیت داشته. حال به اسناد جدیدی از سونی دسترسی پیدا کرده که نشان می‌دهد. سونی در حال طراحی یک کارتریج مخصوص بازی است.

این احتمال وجود دارد که سونی بخواهد از این کارتریج در کنسول جدیدی استفاده کند که پیش از این هیچ اطلاعاتی از آن نداشتیم. در بخش طراح این پتنت، به نام یوجین موریساوا اشاره شده که یکی از کارگردانان ارشد بخش طراحی سونی است. و همین قضیه هم احتمال واقعی بودن این طرح را بیشتر می‌کند.

سونی

در ضمن و از آنجایی که پلی استیشن 5 از نسل جدید بلوری پشتیبانی می‌کند. بعید است که شاهد حضور چنین کارتریج‌هایی در آن باشیم. به همین دلیل، احتمالا این کارتریج مربوط به یک کنسول دستی معرفی نشده از سونی است که طی سال‌های آینده باید منتظر معرفی آن باشیم.

عمر پلی استیشن ویتا به پایان رسیده و بنابراین احتمال دارد سونی پس از مشاهده موقعیت‌های نینتندو با کنسولی مثل نینتندو سوییچ، به فکر تولید محصولی مشابه افتاده باشد.

به هر حال باید در نظر گرفت که سونی فعلا در حال آماده کردن شرایط برای عرضه پلی استیشن 5 است. و بعید به نظر می‌رسد که همزمان بخواهد از کنسول دیگری رونمایی کند. البته این پتنت به ما نشان می‌دهد که ممکن است. در آینده‌ای نه چندان دور این کمپانی ژاپنی از کنسولی رونمایی کند که با پلی استیشن‌های قبلی تفاوت زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *